Informacje jak dodać wpis:

  • Aby dodać wpis do ogólnopolskiej bazy firm należy posiadać własną stronę www oraz wykupić jeden z oferowanych pakietów tj. Wpis Zwykły, Wpis Premium lub Wpis Prestiż. Każdy z tych pakietów umożliwia dodanie firmy do ogólnopolskiej bazy firmygov.pl., natomiast dodatkowe usługi zawarte w pakietach Premium oraz Prestiż dostępne będą przez 360 dni, w przypadku nie odnowienia usługi na kolejny rok wpisy Premium oraz Prestiż przechodzą do grupy Wpisów Zwykłych.
  • Usługi obsługi i rozliczania płatności on-line świadczy CashBill
  • Regulamin serwisu CashBill
  • Reklamacje w przypadku braku kodu
  • Reklamacje w przypadku kiedy kod nie działa
  • Jeżeli chcesz aby nasi pracownicy sami przygotowali opis Twojej firmy i dodali do bazy firm skontaktuj się z nami przez dział „Kontakt”, wtedy koszt dodania strony do bazy firm wzrośnie o 25%.
  • Arek_WEB

    Polecam firmę! Strona została wykonana zgodnie ze specyfikacją i terminem. Konta...

    Czytaj więcej